Tuesday 21 November 2017

System handlu 9 30


Kursy i systemy handlu futures są oferowane do sprzedaży po cenach od kilkuset do kilku tysięcy dolarów Wiele z tych metod obrotu nie jest nowe lub oryginalne Często są one oparte na informacjach znalezionych w portfelach handlowych lub artykułach napisanych dziesięciolecia temu W niektórych przypadkach są starymi metodami handlowymi, które są przepakowywane w nowe książki lub wprowadzane do oprogramowania i sprzedawane po wysokich cenach Oryginalne źródła tych metod są czasami niejasne i nieznane opinii publicznej Jeśli wiesz, gdzie szukać, niektóre z tych cenowych transakcji futures systemy można śledzić z powrotem do ich oryginalnego źródła - po znacznie niższej cenie. Są też pewne metody handlowe, o niedawnym wzornictwie, znane tylko kilku handlowcom w Chicago, które nieliczne zarabiają na handlu, a nie na hawkingu książek , oprogramowania i seminariów. Jestem ekspertem na rynku zagranicznym i brokerem mieszkającym w Chicago Na podstawie tego systemu powiedziano mi kilka lat temu przez weterana na rynku pośrednictwa w handlu między Ameryką w Chicago miał dwa kontrakty kontraktów futures na jeden dzień, a drugi na transakcje na pozycjach, używając tej metody prawie wyłącznie był milionerem i sprzedawał duże pozycje, ale zaczął swoją karierę małym rachunkiem, zarobił miliony z rynku, używając jego metod, przez kilka lat był współczesnym Richardem Dennisem Nie wspomniał kto stworzył system System został pierwotnie stworzony do obrotu pozycji Wprowadziłem pewne warianty, które działają na dzień obrotu indeksem futures futures Odmienne tego systemu obrotu są znane garstka ludzi w społeczności handlowej w Chicago powiedziałem mi o jednej osobie, która płaci 1000 za instrukcję, używając jednej z odmian. Podpół Trader Metoda. Każda z handlowego BATTLEFIELD. Jestem przedsiębiorcą kontraktującym futures mieszkającym w Chicago I ve od wielu lat pracuje w przemyśle, jako pracownik wymiany, recepcjonista biura zamówień, broker serii 3, a wreszcie jako niezależny handlowca na podłodze w dziale CBOT MidAm dowiedziałem się dużo od weteranów handlowych w MidAm, ale potencjał zysku na rynku podłogi był ograniczony ze względu na niedobór zamówień na zewnątrz na tej giełdzie Więc wziąłem umiejętności, które podniosłem z podłogi i zastosował je do pozazmysłowego handlu wiedziałem że musiałem rozwijać swój własny system do codziennego handlu, ponieważ popularne metody w tym czasie nie działały, przynosiły skromne zyski lub miały niski odsetek zwycięstw, wiedziałem, że stara tendencja do śledzenia i wycofywania nie pasuje do niektórych podmiotów gospodarczych, w wywiadach lub artykułów, powiedzielibyśmy coś takiego, nasz system wytworzy tylko 40-procentowy procent wygranej, ale zwycięskie transakcje więcej niż nadrabiają przegranych. Dla mnie ten rodzaj handlu był absurdem. Ja, a większość zwykłych ludzi, nie chciała wytrzymać 60 Utrata procentu Coin toss 50 Niektóre systemy lub kursy handlowe, które wciąż są sprzedawane, są oparte na tych przestarzałych zasadach, które stałem się brokerem Series 3 w lokalnym FCM Mój plan polegał na doradzaniu klientom na rynku futures, podczas gdy prowadził handel własnym kontem Właściciele firmy byli niezwykle napiętrzeni o wydatki Aby obniżyć koszty, brokerzy musieli podzielić wyceny terminali w grupach 2-3. Ta konkretna firma obniżyła koszty w inny sposób, w tym jakość obsługi posadzki, która miała spowodować poważne problemy później Ale studiowałem wykresy i systemy, dokonywałem obserwacji i sprzedawałem Poszukiwałem sposobu, by zastosować technikę scalania podłogi do handlu naziemnego Pierwszy rok był trudny, finansowo, ale zrobiłem przełom w drugi rok, który doprowadził do pierwszego dochodowego miesiąca handlu, jaki kiedykolwiek opublikowałem, a drugi miesiąc był rentowny I tak pojechałem z handlu NYFE do SP w tym czasie, SP był jeszcze 500 na punkt indeksu Zwycięstwo współczynnik strat w tej metodzie wynosił około 9 do 1 W ciągu jednego tygodnia zrealizowałam jedenaście zwycięskich transakcji z rzędu. Klienci klientów również zbierały się dla siebie i wszystkich w biurze Rynki zbóż w 1996 r. startowały, a wiele prowizji i pojawiły się nowe konta W ciągu kilku tygodni obiegaliśmy klientów i rozmawialiśmy z każdym weekendem Niektórzy z nas polecili do Las Vegas, na Karaiby lub do Meksyku na trzydniowe wycieczki, ale starali się wrócić co najmniej do wtorku - było dużo pieniędzy Więc byłem dzień handlu SP i wygrywając, a moje konto wzrosło, pomimo wypłat gotówki zebrałem również większe i większe prowizje czekowe zwiększyłem wielkość mojego obrotu, a nawet wykorzystywałem moje metody do codziennego handlu Futures na kawę, który był obawą na rynku czas. Wieczorem odbyłem podróż powrotną do Nowego Jorku, odwiedzić przyjaciół i mieszkać na Manhattanie. Oczywiście, że mogłem sobie na to pozwolić. Wróciłam do Chicago trochę głośno, myśląc o przeniesieniu się na Manhattan io handlu pełnym, czas na życie postanowiłem sprzedać moje konto jeszcze bardziej agresywnie, zwiększyć zyski i porzucić część maklerską firmy, ponieważ klienci stają się czasochłonni Wtedy mogłabym żyć gdzie indziej. I uderzył rynki ciężko poniedziałek rano dostałem przybite na szybki 450 lo w pobliżu otwartego, ale wyskoczyłem i zrobiłem 600 później tego dnia byłem jeszcze bardziej pewny siebie, przegrałem dzień przegrany w zwycięzcę Następnego dnia dwa były wszyscy zwycięzcy, który byłem na torze 2100 w środę. nie zdałem sobie z tego sprawy, ale wydarzenia z tego czwartku były zapowiedziane przez niektóre katastrofy, które pojawiły się u kilku klientów i firm IB. Jednak wiosna, Corn, Pszenica i rynki soi były najbardziej ruchliwym kiedykolwiek widziana od 88 rynków, przynajmniej, ale operacja podłogowa używana przez naszą firmę robiła straszliwą robotę w obsłudze zalewów zamówień, które przesłaliśmy W CBOT, a także CME Jak właściciele naszej firmy byli obsesją na punkcie oszczędzania pieniędzy jak zwykle, najczęściej zatrudniali najniższe, które mogłyby znaleźć, co było najgorsze, jakie mogły znaleźć Zamówienia, które powinny być wypełnione, wracały niezdolne zamówienia, które uważaliśmy za niezdolne zgłaszano jako wypełnione następnego dnia Przerwy były przenoszone przez setki dolarów Klienci zaliczyli niektóre zagrożone procesy, które jeden z nas handlował przez nas, wyszłam z firmy Myślałem, że mogę uniknąć szaleństwa, pozostając z SP, który nie miał poważnych problemów do tej pory, usługa problemowa dotarła do SP, dobrze W czwartek, położyłem limit na sprzedaż, anulowałem zamówienie krótko później przestałem oglądać indeksy na chwilę - klienci zbożowi trzymali mnie w tajemnicy Działania rynkowe wskazywały, że porządek SP nie powinien być zrobiony - pod warunkiem, że anulowane, na czas, przez naszą operację na podłodze To nie było Zlecenie sprzedaży było za późno, aby anulować To było wystarczająco dobre Ale z uwagi na niekompetencję i ignorancję zarówno w pracy na podłodze, jak iw biurze, sprzedaż nie została zgłoszona do mnie przez prawie dwie godziny Krótko mówiąc, czwartek był nieszczęściem, że nie miałem pojęcia o SP, a rynek sięgał po nowe poziomy. Kolejnym błędem były moje weterani handlowcy, co mam na myśli, pewnego dnia tracisz perspektywę, a handel emocjonalnie, a nie logicznie, byłem zły z powodu błędu operacyjnego, a zamiast wychodzić natychmiast i ratując resztę mojego konta, próbowałem z tym wykupić. Uśredniono - sprzedano więcej kontraktów Zabawne jest to, że mój system wezwał będąc długo na rynku - ale logika i powód wyszły za okno, że rynek nadal wyższy W najbliższym czasie moje konto zostało zdemolowane Osiem miesięcy zwycięskich transakcji zniszczonych przez jedno popołudnie strachu, które od dawna opuszczałem, a klient detaliczny Obecnie koncentrujemy się na handlu na rynkach i doskonaleniu moich metod. Zmiany w rynku kontraktów terminowych Wielkość kontraktu SP została zmniejszona o połowę, a CME w końcu wprowadziła mini SP, długą zaległość elektronicznego handlu i wprowadzenia zamówień internetowych sprawił, że handel precyzyjny dzień okazał się bardziej wykonalny - znacznie lepiej niż w dawnych czasach telefonowania w zamówieniach Notowania w czasie rzeczywistym są obecnie dostępne przez Internet, wraz ze zdjęciami graficznymi, które wracam w dzień tradi ng battlefield Zrealizowałem metodę, którą używałem wtedy, a to działa jeszcze lepiej niż wcześniej. Wkłady te pochodzą od Mike Bruns, światowej klasy przedsiębiorca Mike jasne myślenie i wykresy pozwolą wielu handlowcom, aby wreszcie uzyskać jego hojną wymianę i naukę pomogły mi podnieść poziom handlu Wzmocnienie koncepcji handlu z tą tendencją, jego znajomość rynku obligacji i innych rynków Mike daje również po godzinach targów seminaria dla członków, są wyjątkowe Moje osobiste podziękowania Mike NQoos 8.Jeśli jest to wciąż wybierz dzisiaj, aby zmienić ten pokój czatu jest teraz zamknięty. Lokalizacja Z Trendem. Ta sekcja adresuje 9 30 ustawień wejściowych Te ustawienia uzupełniają ustawienia MACD i REI Należy okazać się cenne dla tych, którzy uważają MACD lub REI trudne do użycia lub nie jest dostępne w swoim oprogramowaniu Również ci, którzy skupiają swoje decyzje prawie wyłącznie na cenach, powinni być pomocni. Istnieje zachowawcza i agresywna konfiguracja zarówno dla kupna, jak i dla sprzedaży ries Wytyczne są proste. 9-godzinna wykładnicza średnia ruchoma 9EMA musi być niższa od dwudziestotłowej średniej ruchomej 20EMA lub 30 ważonej średniej ruchomej 30WMA. Wpis sprzedaży AGGRESSIVE wymaga zamykania powyżej pozycji 9EMA A stop sprzedaży jest umieszczony jeden lub dwa kleszcze poniżej dolnej krawędzi słupka, która zamyka się powyżej 9EMA. KONSULTANTYJNA pozycja sprzedaży wymaga pełnego paska cenowego powyżej 9EMA. Przystanki sprzedaży są umieszczone na poziomie lub poniżej wartości 9EMA. 9 EMA musi przekraczać wartość 20EMA lub 30WMA I wolą 30WMA. Wpis AGGRESSIVE wymaga zamykania poniżej zleceń zakupu 9EMA umieszczonych jeden lub dwa kleszcze powyżej wysokości paska, który zamyka się poniżej 9EMA. KONCEPTACJA wejściowa wymaga, aby całkowity pasek cenowy znajdował się poniżej zderzaków 9EMA Buy są umieszczone na lub prawie nad 9EMA. Generalnie najbezpieczniejsze lub najbardziej wiarygodne wpisy pojawiają się po raz pierwszy jest przecięcie ruchomych średnich To również stawia jeden na wczesnym miejscu, aby złapać trend, jeśli huśtawka rev ortal jest pomijany. 9-godzinna wykładnicza średnia ruchoma 9EMA musi być niższa niż dwudziestoczterowa okresowa średnia ruchoma 20EMA lub 30 ważona średnia ruchoma 30 WMA. Wpis AGGRESSIVE wymaga zamykania powyżej pozycji 9EMA A stop sprzedaży jest umieszczony jeden lub dwa kleszcze poniżej niski pasek, który zamyka się powyżej 9EMA. Następnie są to dwie konfiguracje Numery i strzałki pokazują, kiedy nastąpi konfiguracja, a sprzedaż jest zatrzymana wprowadzona na rynek po zakończeniu tego paska. Punkt pierwszy to pierwszy wpis po przecięciu średniej ruchomej. Ogólnie najbezpieczniejsze lub najbardziej wiarygodne wpisy pojawiają się po raz pierwszy, gdy jest przecięcie średnich ruchów. Również stawia się na wczesnej pozycji, aby złapać trend, jeśli odwrócenie huśtawki jest pomijane. 9-godzinna średnia wykładnicza 9EMA musi być niższa niż 20 średniej ruchomej średniej 20EMA lub 30-dniowej ważonej średniej ruchomej 30 WMA. KONSULTANTYJNA pozycja sprzedaży wymaga pełnego paska cenowego powyżej 9EMA. Przeniesienia są umieszczane na lub po prostu bel z wartością 9EMA. Pozycje wejściowe są pokazane na wykresie powyżej Numer wskazuje, kiedy nastąpi konfiguracja, a strzałka, na którą jest wprowadzony handel Numer pierwszy jest pierwszym po przecięciu średniej ruchomej Wraz ze wzrostem cen działają cztery dodatkowe konserwatywne ustawienia w dół. Na ogół najbezpieczniejsze lub najbardziej wiarygodne wpisy pojawiają się po raz pierwszy, gdy jest przecięcie średnich ruchomej. Również stawia się na wczesnej pozycji, aby złapać trend, jeśli odwrócenie huśtawki jest pomijane. 9 EMA musi być powyżej 20EMA lub 30WMA Wolę 30WMA. Kupno AGGRESSIVE wymaga zamknięcia poniżej zderzaków 9EMA Buy umieszcza się jeden lub dwa kleszcze powyżej wysokości paska, który zamyka się poniżej 9EMA. W tym wykresie powyżej pokazujemy jeden wpis Numer jeden jest pierwsza okazja po przecięciu Kupuje zatrzymania są umieszczone Jednak nie jest tak, dopóki strzałka ceny bar, że długi wpis jest rzeczywiście wyzwalane i jesteśmy na rynku. Ogólnie najbezpieczniejsze lub najbardziej wiarygodne wpisy pojawiają się po raz pierwszy jest przecięcie ruchomych średnic Również jeden we wczesnej pozycji, aby złapać tendencję, jeśli odwrócenie huśtawki jest pominięte. 9 EMA musi być powyżej 20EMA lub 30WMA wolę 30WMA. CONSERVATIVE buy entry wymaga pełnej bar price formularz poniżej zleceń kupna 9EMA są umieszczane na poziomie lub nieco powyżej 9EMA. W powyższym przykładzie powyżej konserwatywnego kupienia, przystanki kupna są na miejscu lub nieco powyżej 9EMA po ukończeniu paska cenowego w punkcie 1 Wejście następuje na następnym pasku na arrow. Na ogół najbezpieczniejsze lub najbardziej wiarygodne wpisy pojawiają się po raz pierwszy, gdy jest przecięcie ruchomych średnich. Również stawia się na wczesnej pozycji, aby złapać tendencję, jeśli odwrócenie huśtawki jest pomijane. Ciekawe cuda, są wszędzie, że Bóg jest dobry time. Algeria Andora Angola Anguilla Argentyna Armenia Aruba Austria Australia Azerbejdżan Bahamy Bangladesz Bangladesz Barbados Białoruś Bermudy Boliwia Bośnia i Hercegowina Botswana Brazylia Brunei Darussalam Bułgaria Burkina Faso Kambodża Kanada Cayman Wyspy Chile Chiny Kolumbia Kostaryka Karaiby Wyspy Keelingowe Wybrzeże Kości Słoniowej Wybrzeże Kości Słoniowej Wybrzeże Kości Słoniowej Republika Czeska Chorwacja Hrvatska Cypru s Demokratyczna Republika Konga Dania Dominikana Ekwador Salwador Estonia Egipt Gwinea Równikowa Wyspy Faroe Wyspy Fidżi Finlandia Francja Polinezja Francuska Gabon Gambia Niemcy Ghana Gibralta Grecja Grenada Gwadelupa Guatelma Gujana Honduras Hongkong Węgry Islandia Indie Indonezja Iran Irlandia Izrael Izrael Japonia Jamajka Japonia Jordania Kazachstan Kenia Kuwejt Kirgistan Łotwa Liban Libia Liechtenstein Litwa Luksemburg Makau Republika Macadonii Malezja Malediwy Malty Maltives Mauritius Mauritius Meksyk Mołdowa Monako Mongolia Maroko Mozambik Myanmar Namibia Niderlandzkie Antyle Holenderskie Nowa Kaledonia Nowa Zelandia Aotearoa Nikaragua Nigeria Niue Norwegia Oman Pakistan Palestyna Panama Papua Nowa Gwinea Paragwaj Peru Filipiny Polska Portugalia Puerto Rico Katar Reunion Rumunia Federacja Rosyjska Rwanda Saint Kitts i Nevis Saint Luc ia Saint Vincent i Grenadyny San Marino San Salvador Santo Domingo Arabia Saudyjska Senegal Serbia Seszele Singapur Słowacja Słowenia Republika Południowej Afryki Korea Południowa Hiszpania Sri Lanka Szwecja Sudan Szwajcaria Syria Tajwan Tadżykistan Tanzania Tajlandia Trynidad i Tobago Togo Tunezja Turcja Wyspy Turks i Caicos Tuvalu Uganda Ukraina Urugwaj Zjednoczone Emiraty Arabskie Wielka Brytania Stany Zjednoczone Urugwaj Uzbekistan Vanuatu Wenezuela Wietnam Wyspy Dziewicze Jemen Jugoslawia Zambia Zimbabwe. Thread Proste 30 Min System. Simple 30 Min System. Nie nauczyłem się wiele od Babypips, odkąd zacząłem handlować około półtora roku temu zrealizowane właśnie teraz o czwartej po północy, że nie przyczyniłem się do stworzenia jednego systemu lub placówki edukacyjnej Pozwól mi przedstawić się Nazywam się Martin Dudaniec, jestem handlowcem z Polski Jestem zamordowaną firmą handlową i handluję codziennie świecami Jestem bardzo szczęśliwy jak dotąd w moim rozwoju i sukcesie, więc wszyscy ci nowicjusze zachowują swoje pyski i wiszą tam Rozbiłem dwa konta na żywo i niezliczone konta demo, ale w końcu znalazłem wzór dla osobistego sukcesu. Nie będę publikować systemu, którego używam, aby wprowadzić codzienne handel świecami, ponieważ jest to dość skomplikowane z wieloma poziomami wpisów, wyjść i chciałbym, 4 godziny na pisanie tutaj Jest to bardzo prosty system, który znalazłem pomocne eksperymentowanie z intraday tradingem Ugotowałem to na krótką chwilę po prostu grając z numerami i wydaje się działać dobrze robię nie sprzedaj tego na żywo jak na razie, ale planuję udoskonalenie go na wyższe standardy i rozpoczęcie dnia otwarte Jestem otwarty na wszelkie sugestie, które możesz skonfigurować Ustawianie 30-minutowych wykresów świecowych GBP USD EUR USD EMA 5 Zastosowanie do bliskiej czerwonej EMA 10 Zastosowanie aby otworzyć aqua Ustaw MACD 8, 20, 9 RSI 14.Long 1 MACD Przecina negatywny do pozytywnego, RSI powyżej 50 2 MACD jest dodatni, 5 EMA ponownie przecina 10 EMA w kierunku dodatnim Krótkie 1 MACD Przecina dodatnie do ujemnego, RSI poniżej 50 2 MACD jest ujemny, 5 EMA ponownie przekracza 10 EMA w negatywnym kierunku Wyjście z reguły 1 Wpisy 1 wychodzą, gdy EMA ponownie przechodzi w przeciwnym kierunku 2 W przypadku wpisów 2 osiąga się poziom zysku na poziomie 25 pipsów Zarządzanie pieniędzmi 1 Wpisy 1 SL 30 pipsów Zalecane jest zatrzymanie rundy 30 pipsów To z kolei zwiększy liczbę transakcji, ale straci się mniej pieniędzy i jest bezpieczniejszym sposobem handlu Wpisy 2 Zysk to 25 pipsów 2 Ryzyko nie więcej niż 5 na koncie każdego handlu Został przetestowany na GBP USD i EUR USD. Jest bardzo późno więc przepraszam, jeśli to wygląda lub brzmi trochę surowy Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się ze mną na lub dodaj mnie na skype firefinancial. Regards, Martin Dudaniec. Last edited by phreakNIK 04-26-2008 o 01 28 PM. Join Data Oct 2007 Lokalizacja vancouver Stanowiska 80. dziękujemy za system bardzo łatwy w obsłudze. do pracy działa dłużej, np. 4h lub na dobę. Najlepszy Mistrz Współtwórca i Członek. Join Data Maj 2007 Lokalizacja Centralna strefa czasowa Stanów Zjednoczonych Stanowiska 940. Pozdrawiam Martina, postanowię up acct demo i spróbuj to doszedłem do wniosku, że do handlu sesji N Y USD USD USD USD są dla mnie najlepsze, że oznacza najbezpieczniejsze.

No comments:

Post a Comment