Tuesday 26 December 2017

J załoga czas opcje


J CREW GROUP INC JCG IPO. Real-Time po godzinach Pre-Market News. Flash Cytat Podsumowanie Cytat Wykresy interaktywne Ustawienie domyślne. Pamiętaj, że po dokonaniu wyboru zastosuje się do wszystkich przyszłych wizyt do If, w dowolnym momencie, są zainteresowani przywróceniem domyślnych ustawień, wybierz opcję Domyślne ustawienia powyżej. Jeśli masz jakieś pytania lub napotykasz jakiekolwiek problemy dotyczące zmiany ustawień domyślnych, napisz do nas e-mail. Proszę potwierdzić wybór. Wybrałeś zmianę domyślnego ustawienia wyszukiwania Quote To będzie twoja domyślna strona docelowa, chyba że zmienisz konfigurację ponownie lub usuniesz ciasteczka Czy na pewno chcesz zmienić swoje ustawienia. Należy uprzejmie zapytać. Proszę wyłączyć blokadę reklam lub zaktualizować ustawienia, aby upewnić się, że javascript a także pliki cookie są włączone, abyśmy mogli nadal dostarczać Ci najważniejszych informacji rynkowych i danych, które oczekują od nas. J grupa załóg JCG. J załoga NYSE JCG sprzedaje ubrania dla mężczyzn, kobiet i dzieci i zgodnie z art katalogi i strony internetowe JCG produkują produkty o tradycyjnym preppy estetycznym zbliżeniu do produktów Polo Ralph Lauren RL 1 JCG jest w bezpośredniej konkurencji z Jones Apparel Group JNY i Liz Claiborne LIZ, z których oba należą i produkują inne marki poza liniami imienników W listopadzie 2017 r. JCG zgodził się na przejęcie przez TPG Capital i Leonard Green 3 mld EUR na 43 50 za akcję w gotówce, czyli 29-procentowej premii z średnią ceną zamknięcia JCG w listopadzie 2017 r. 2 Wyniki finansowe w 2017 r. Zakończone 29 stycznia 2017 r. Przychody wzrosły o 9 1 do 72 mld zł Przychody netto zmniejszyły się 1 5 do 122 mln euro 3. Segmenty biznesowe. Stores 70 sprzedaŜy netto Segment sklepów JCG obejmuje zarówno lokalizacje handlowe, sklepy fabryczne 4 Sklepy fabryczne znajdują się zazwyczaj w centrach handlowych Sklepy fabryczne służą do sprzedaży towarów, które nie sprzedawały się dobrze w sklepach detalicznych lub innych produktach po niższych cenach niż sprzedaż detaliczna i ca ceny talogu Te lokalizacje są obsługiwane w bardzo podobny sposób, co lokalizacje handlowe, z różnicą wynikającą z większego nacisku na wyższe obroty zapasów. 5. Kierunek 27 sprzedaży netto. J załoga prowadzi sprzedaż bezpośrednią za pośrednictwem witryny J Crew i załogi J Katalog zawiera dwa centra dystrybucyjne w Stanach Zjednoczonych w Lynchburg w Stanach Zjednoczonych, a drugie w Asheville, NC. Catalog Katalog J Crew służy jako główne narzędzie marketingowe J Crew dla J Crew brand 6.Online Online sprzedaż za pośrednictwem są największym czynnikiem do sprzedaży bezpośredniej 7.Inne 3 z Net Sales. One wpływy obejmują koszty wysyłki i obsługi opłat związanych z bezpośrednim business. Trends i Forces. The First Lady's wpływ Buoys Sales. First Lady Michelle Obama nosiła wiele kawałków J Crew, odkąd ona i jej mąż wszedł do publicznego oka, a każdy jej kawałek jest wkrótce wyprzedany na stronie internetowej firmy Na przykład w podróży do Londynu zdjęcie zostało wydane z filmu F irst Lady ubrana w kremowy naklejkę J Crew Wyprzedano ją o 10 rano tego samego ranka Ponadto, spódnica 198, którą nosiła na tej samej trasie, miała 200-osobową listę oczekujących w ciągu kilku dni. Kliknięcia na zespół Michelle na zwiększenie ruchu do te strony o produktach o 3.000 procent Reklama JCG otrzymuje, oprócz posiadania towaru związanego z kimś, kto uznawana jest za stylistyczną ikonę, była dobrodziejstwem dla ceny akcji firmy 8 9.J Zrzeszenie Strzelców Próbuje przyciągnąć więcej zamożnych klientów z wysoką Współpraca z projektantami stała się podstawą rynku od końca do końca, począwszy od kolekcji Karlla Lagerfelda dla współpracy z firmą HM Designer jako sposobu na tanie marki, które przyniesie korzyści firmie high - projektanci końcowi Ponadto, nawet jeśli konkretny projektant nie jest równie dobrze znany jako Karl Lagerfeld czy Roberto Cavalli, współpraca ta pozwala konsumentom na dostęp do marki, której nie mogliby sobie pozwolić inaczej. Zaczął się J Crew nie tylko z projektantami, ale z innymi markami, które pasują do jego bardziej konserwatywnej estetyki. Na przykład J Crew sprzedaje odzież zewnętrzną przez Barbour i Mackintosh, bagaż Globe-Trotter i koszule firmy Thomas Mason 10 sztuk przez takie marki sprzedajemy za 2 do 3 razy więcej niż porównywalne pozycje J Crew Współpraca ta ma na celu przyciągnięcie konsumentów o wyższej półce, a także podniesienie wizerunku marki J Crew dzięki dodaniu towarów o podwyższonych cenach, J Crew podejmie postrzeganie marki bardziej luksusowej, która przyciąga wysokie którzy chcą nosić markę z luksusowym image. Increases w cenach towarowych wzrosną ceny detalistów odzieżowych. Zużycie bawełny przekroczyło produkcję bawełny na piąty rok z rzędu, co spowodowało, że ceny bawełny wzrosły o 80,5 od w ubiegłym roku 11 12 Katastrofy naturalne również poważnie uszkodziły uprawy w wielu dużych krajach produkujących bawełnę, takie jak Chiny, Indie i Pakistan. To doprowadziło do spadku eksportu bawełny z kraje te i wzrost przywozu bawełny, ponieważ te kraje starały się uzupełnić swoją dostawę bawełny 13 14 Z ograniczonymi dostawami bawełny i wzrostem cen handlarze muszą albo wchłonąć te wyższe koszty materiałów, zrestrukturyzować skład odzieży mniej bawełny lub przewyższają te wyższe koszty dla swoich konsumentów Wyższe ceny odzieży lub niższej jakości odzieży mogą zniechęcić do wydatków konsumenckich, co spowoduje spadek sprzedaży netto Jednak nie mogą mieć zbyt negatywnych skutków dla sprzedawców odzieżowych dorosłych lub nastolatków, ponieważ ich odzież, która zazwyczaj wynosi 30-40, elastyczność w ich składzie, a tym samym koszty Ponadto podniesienie cen surowców w innych obszarach zwiększy koszty także dla sprzedawców detalicznych Mimo że cena premium i ustalone marki mogą być w stanie przełożyć swoje wyższe koszty na swoich klientów, przedsiębiorstwa wartościujące mogą nie kosztować, a także może ponieść niższe marże zysku 11.J Załoga zgadza się na 3 miliardy dolarów odkupu. Pod koniec 2017 r. inwestorzy TPG Capital i Leonard Green Partners zgodził się na zakup J Crew w wysokości 43 50 na akcję, lub łącznie 3 mld EUR. Ta cena jest 29 premii od średniej ceny zamknięcia dla JCG za 15 listopada. JR Crew CEO i prezes, Millard Drexler, pozostanie w tej roli 16 Jednak Drexler może chcieć pojechać z prywatnymi osobami z ostatnimi słabymi wynikami J Crew w trzecim kwartale 2017 r. I niezdolnością dotrzymać trendów mody 17 Dzięki tej akwizycji J Crew może napotkać nowe zmiany w zarządzaniu, które miałyby wpływ na bieżące operacje akcje JCG wzrosłyby również do ceny zakupu, pomniejszonej o kwotę, która mogłaby uwzględniać ryzyko, że transakcja może spaść, zanim transakcja się skończy. Liz Claiborne LIZ sprzedaje kobiety i mężczyźni przez dwa główne kanały Projektuje i sprzedaje marki premium takich jak Juicy Couture, Kate Spade, Lucky Brand Jeans i Mexx. Ponadto grupa ta obejmuje grupy marek takich jak Liz Claiborne, Dana Buchman, DKNY Jeans, DKNY Active i DKNY Men Claiborne s. ugh zarówno samodzielne sklepy, jak i domy towarowe, takie jak Macy's Inc M zwiększając tym samym narażenie na klientów J Crew, sprzedaje jedynie towary w swoich sklepach i nie ma hurtowni. Ponadto JCG, przede wszystkim detalista zajmujący się średnim - członkowie wprowadzili na rynek luksusowy dzięki współpracy z firmą Mackintosh i Globe-Trotter, firma odzieżowa i bagażowa. Claiborne Inc uzupełniła własne linie premii za pośrednictwem współpracy między jej imiennikiem, takim jak Liz Claiborne i projektantami high-end, takimi jak: Isaac Mizrahi i John Bartlett 18.Jones Apparel Group JNY jest projektantem, marketerem i hurtownikiem odzieży i dodatków To marki to Jones New York, Nine West, Anne Klein, Gloria Vanderbilt, Kasper, Bandolino, Easy Spirit, Evan-Picone, Lei Energie, Enzo Angiolini, Joanna David, Mootsies Tootsies, Sam Libby, Napier, Judith Jack, Albert Nipon i Le Suit JCG posiada także licencję na Givenchy do produkcji, sprzedawać i dystrybuować biżuterię w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Kanadzie i Japonii pod imieniem Givenchy Licencja wygasa na 31 grudnia 2017 r. Firma wyda również niektóre nazwy marek, takie jak Anne Klein New York, Nine West i Jones New York do trzeciej - party producenci oprócz projektowania i produkcji własnych produktów Niektóre marki JNY są sprzedawane przez poszczególne sklepy, takie jak Bandolino i Easy Spirit Inne linie są hurtownie, a więc polegają na zamówieniach innych detalistów Podobnie jak Claiborne Inc W przeciwieństwie do J Crew lub Claiborne Inc Jones Odzież nie próbowała penetrować rynku produktów premium poza licencją z Givenchy. Abercrombie i Fitch ANF jest sprzedawcą odzieży i akcesoriów marek ANF to Abercrombie i Fitch, Abercrombie, Hollister i Gilly Hicks Catering do aspirującej bazy klientów, ANF uważa produkty, które sprzedaje się w pobliżu luksusowych hoteli ANF i klientów JCG s pokrywają się z wiekiem, ale ANF zazwyczaj dotyczy zamożniejszego tłumu. American Eagle Outfitte rs AEO jest sprzedawcą odzieży i akcesoriów przeznaczonych do obsługi centrów handlowych działających w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, sprzedaje własne marki, w tym American Eagle Outfitters i aerie Targeting klientów w wieku od 14 do 30 lat, baza klientów AEO pokrywa się z JCG pod kątem wiek AEO szczyci się największą marżą operacyjną w grupie detalistów odzieży odzieżowej 14-30 lat Grupa AEO obecnie rozwija linię produktów marki Aerie i nadal rozwija swoją obecność fizyczną, otwierając nowe sklepy. LICZENIE TYLKO DO 50 WYŁĄCZONYCH NIEKTÓRE WYŁĄCZENIA UŻYTKOWNIKA PLUS, 40 WYŁĄCZAJ DO SKLEPU GETAWAY DLA DZIEWCZĄCÓW W DZIECI KOBIETY w lub na zamówieniach telefonicznych Oferta nie może być stosowana do poprzednich zakupów lub zakupu kart upominkowych i nie może być wykupiona za gotówkę Oferta ważna tylko w USA i Kanadzie Warunki oferty mogą ulec zmianie. Ceny oznaczone jako odzwierciedlają dyskontowe zniżki w sklepie, o ile są reklamowane Oferta ważna przy zakupie koszulek i odzieży ochronnej w fabrykach i sklepach Mercantile i od 1 marca 2017 r., 12 stycznia 2017 r. Do 4 kwietnia 2017 r. , 11 59pm ET Oferta nie jest ważna w sklepach, przy zamówieniach telefonicznych lub w ofercie Oferta nie może być stosowana do poprzednich zakupów lub zakupu kart upominkowych i nie może być wymieniona za gotówkę Zniżka w sklepie automatycznie pobierana do rejestru Oferta ważna w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie tylko Warunki oferty mogą ulec zmianie. Ceny oznaczone jako odblaskowe zniżki Oferta ważna na artykułach w asortymencie Getaway Shop od 13 marca 2017 r., Od 12 stycznia do 16 marca 2017 r., 11 po południu ET Oferta nie jest ważna w sklepach, przy zamówieniach telefonicznych lub w ofercie Oferta nie może być stosowana do poprzednich zakupów lub zakupu kart upominkowych i nie można ich wykupić za gotówkę Oferta ważna tylko w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie Warunki oferty mogą ulec zmianie. 5 00 zryczałtowana wysyłka bezpłatna wysyłka na zamówienia 100.

No comments:

Post a Comment